A 2010 es F1 Kanizsa Kupán minden összejött. Pozitív és negatív értelemben egyformán. A tréningeken futott remek eredmények után (14,4 és 13,55 ) a versenyen sehogy sem tudtam 15 alá nyomni az eredményeimet. A legjobb köröm is csak 15.1 volt. Mint utóbb kiderült, Lehner Úr motorja úgy járt mint a kínai kacsa. Szép lassan megsült a saját levében. A mágnesek lelágyultak, a forgórész záras lett. Ezért nem sikerültek az újabb eredmények. A hűtést egy egyszerű rézből hajlított hűtéssel akartam megoldani, de mostmár egyértelműen látom, csak teljes köpenyhűtés jöhet szóba ennél a hajónál. Ez van... Illetve nagyon fontos, hogy a futások közti időben hagyjak hűlési időt a rendszernek. A tenshock motorjait próbálom most, illetve amint megérkezik Hopf úrtól, azonnal beteszem a hajóba. Csakhát 3 hete várom.. Ez van. Várunk, reménykedünk.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.