HTML

Modellezine

Rc modellezés, rádiótávirányítású modellezés, repülőmodell, autómodell, hajómodell, Murhardt világbajnokság

Friss topikok

2010.02.18. 08:50 lexigen

Scorpion gyári versenyző lettem:-)

Február 5-7 én Nürnbergben jártam a Toyfair-en. A kiállítás az idén kissé magán viselte a világgazdasági válság jeleit, kevesebb volt a kiállító, a repianyag. Négy céggel folytattam tárgyalásokat, többek közt a Hacker-el és a Scorpionnal. A Hackernél tipikusan bunkó poroszos, "mindenkinél jobb vagyok" mentalitású igazgatóval, meg a sameszével ültem le tárgyalni, nem túl sok eredménnyel. Hajlandók voltak 2 motort tesztelésre adni, de olyan stílusban, hogy inkább úgy döntöttem, kihagyom a lehetőséget.

A Scorpionnál, egy kínai tulajdonú cégnél, teljes nyitottságra és eggyüttműködésre találtam. A kapcsolattartó managerem Perry, az ajánlatom elolvasása után csak annyit mondott: Welcome on the board! Kérdeztem, mit akar ez jelenteni: Ha én is úgy gondolom, a Scorpion Systems gyári versenyzője lehetek. Ez azt jelenti, hogy korlátlan mennyiségű, és abszolút top minőségű szabályzót és motort kapok, erre az évadra. A motorokat direkt nekem tervezik, a szabályzók pedig nem kaphatók kereskedelmi forgalomban, csak versenyzőknek gyártják. Tehát a lehetőségek adottak, csak élni kell velük. A mini-eco hajómat is várom már, új agyagok, új ötletek kerülnek beépítésre rajta. Remélem stabilabb lesz, mint eddig. A nagyobb felület nagyobb ellenállást jelent, de ezzel párhuzamosan nő a stabilitás. Tehát egy érzékeny egyensúlyt kell megtalálni a már elég gyors és a még elég stabil közt. Szóval az ötletek gyűlnek, a szezon közeleg.

Szlovéniában is versenyezni fogok. 2010 ben Ljubjanaban és Bloke-ban lesznek a versenyek, a szlovén bajnokság pedig köztudottan magas színvonalú. Edzésnek remek lesz....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://modellezine.blog.hu/api/trackback/id/tr281768156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása